CALVIN KLEIN JEANS šál
Kód: 5447Súvisiaci tovar
Podrobný popis
Calvin Klein Jeans - šál
- Materiál: 100% bavlna
- Farba: modrá, červená
- Vzor: so vzorom
- Rozmer: 180 x 50 cm
- Detail: logo značky
- Model: K50K505340
Dodatočné parametre
Kategória: | Dámske šály |
---|---|
Farba: | Červená, Modrá |
Materiál: | Bavlna |
Vzor: | So vzorom |
Značka: | Calvin Klein Jeans |
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Len registrovaní používatelia môžu pridávať príspevky. Prosím prihláste sa alebo sa zaregistrujte.
Calvin Klein je jednou z popredných svetových značiek módneho priemyslu, ktorá spája zámer a cieľ povýšiť predmety každodennej potreby na celosvetový ikonický status. Značka s minimalistickou a zmyselnou estetikou bola založená v New Yorku v roku 1968 a poskytuje produkty ponúkajúce neobmedzené možnosti sebavyjadrenia. Všetky značky spoločnosti – CK Calvin Klein, Calvin Klein Jeans, Calvin Klein Underwear a Calvin Klein Performance, majú svoju osobitnú identitu a postavenie na trhu.
Nestarnúce Calvin Klein Jeans
Dospievajúca modelka Brooke Shields, ktorá sa v kontroverznej reklamnej kampani v roku 1980 obliekla do džínsov od Calvin Klein Jeans, spôsobila ošiaľ, ktorý viedol k predaju 2 miliónov párov mesačne. Vo svete módy a ponuky džínsoviny spôsobila značka prevrat. V džínsovine je nekonečná príťažlivosť a ponúka neobmedzene veľa spôsobov ako ju je možné nosiť. Zakladateľ si to uvedomoval a ponúkol množstvo džínsov s ikonickými strihmi ako sú mom jeans, boyfriend jeans, skiny jeans a ďalšie. Calvin Klein Jeans na každú príležitosť, upútajú a je možné ich kombinovať s obuvou na akúkoľvek udalosť. Produkcia džínsov pokračuje od 80. rokov s myšlienkou poskytovania spoľahlivého dizajnu s vysoko kvalitným prevedením a vynechaním nadbytočných prvkov. Snaha pozostáva v jedinečných a účelových kúskoch, ktoré sa neustále dobre nosia a zachovávajú si svoju aktuálnosť, sezónu po sezóne.
Koniec dizajnérskej móde
Calvin Klein patril mnohé roky pod hlavné body programu newyorského týždňa módy, ktorý definoval a formoval šatníky, ako aj určoval trendy. Luxusné kolekcie predvádzané počas oficiálnych týždňov módy predstavovali oblečenie značky, ktoré bolo najčastejšie videné na fotografiách celebrít v prestížnych magazínoch. V dohľadnej budúcnosti značka končí s tvorbou luxusných kolekcií na prehliadkové móla a začína sa sústrediť na masovejšiu produkciu s upriamením pozornosti na džínsy, spodnú bielizeň a štýlové topánky – najprofitovejšie produkty značky.
Najnovšia globálna reklamná kampaň
Nový vývoj celosvetovo uznávanej značky Calvin Klein Jeans predstavujú kampane orientujúce sa na základné štýly značky, dostupné v obchodoch. Nové kampane tvoria svetové hviezdy ako A$AP Rocky, Solange, Kaia a Presley Gerber, ktorí predstavujú premostenie štýlu, hudby a kultúry rôznych generácií. Značka sa zamerala na podporu vplyvných osôb, ktoré reprezentujú súčasnú kultúru.
Cesta k udržateľnosti
Súčasná značka džínsov napreduje aj v oblasti cirkulácie materiálov a v roku 2022 predstavila novú upcyklovanú limitovanú kapsulovú edíciu. Nová kolekcia sa špecializuje na redizajn a využitie starého materiálu. Špeciálna kolekcia bola vyrobená z prebytočnej džínsoviny a prepracovaná technikou patchwork, ktorá vytvorila unikátne kúsky, kde žiadne dva kusy nevyzerali rovnako. Medzi ponukou neboli zahrnuté iba nohavice ale aj bundy, mikiny, tenisky a tričká.