CALVIN KLEIN Logo 2-Pack ponožky
Kód: 7555/39-Súvisiaci tovar
Podrobný popis
Calvin Klein Logo - ponožky
- Materiál: 73% bavlna, 26% polyamid, 1% elastan
- Farba: čierna
- Strih: členkové
- Veľkosť: ONE SIZE
- Vzor: so vzorom
- Model:100001762
Balenie obsahuje 2 páry ponožiek. Jeden pár s potlačou CK- logom, druhý pár jemné logo na manžete.
Dodatočné parametre
Kategória: | Pánske ponožky |
---|---|
Farba: | Čierna |
Materiál: | Bavlna |
Vzor: | So vzorom |
Značka: | Calvin Klein |
Strih: | Členkové |
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Len registrovaní používatelia môžu pridávať príspevky. Prosím prihláste sa alebo sa zaregistrujte.
Provokatívne, moderné, zmyselné a ikonické – také sú kolekcie značky Calvin Klein. Jej cieľom je vytvárať modely pre každého, keďže ponúkajú dámske, pánske aj detské kolekcie. Cieľom spoločnosti je inšpirovať ľudí vášňou, pozitívne ovplyvňovať svet naokolo a viesť jednotlivcov k individualite, k tomu, aby sa každý prijal a akceptoval taký aký je. Vytvárať oblečenie, v ktorom sa budeme všetci cítiť skvelo.
Americký módny sen
Jednu z najlepších amerických módnych značiek uviedol na trh v roku 1968 návrhár Calvin Klein a jeho obchodný partner Barry Schwartz. Ak ste hľadali kombináciu moderného minimalistického športového oblečenia a príťažlivosti, Calvin Klein bol odpoveďou. Ponúkala nielen športové oblečenie, ale aj klasické saká a spodnú bielizeň. Značka pomohla definovať americký štýl pre medzinárodné publikum a už v roku 1973 získala svoje prvé ocenenie v kategórii elegantného športového oblečenia. Do povedomia celého sveta sa značka dostala v 1980 pri vstupe na trh so značkovými džínsami, ktoré vyvolali ošiaľ. Okrem toho Klein získal licencie na produkciu šatiek, topánok, opaskov, tričiek aj kabeliek.
“Calvinky“
Keď šialenstvo okolo značkových džínsov v 80. rokoch dosiahlo svoj vrchol, Klein predstavil veľmi úspešnú kolekciu dámskych boxeriek a kolekciu pánskej spodnej bielizne. Svojou kolekciou zmenil americký trh s pánskou bielizňou a mužov začala zaujímať aj tá časť odevu, ktorú len málokto vidí. Hoci na tom spoločnosť začiatkom 90. rokov nebola najlepšie a takmer čelila bankrotu, Klein dokázal opäť obnoviť ziskovosť impéria, a to najmä vďaka úspechu populárnych kolekcií spodnej bielizne, vôní a športového oblečenia CK. Po slávnej edícií reklám s raperom a hercom Markom „Marky Markom“ Wahlbergerom a modelkou Kate Moss v roku 1992 chcel každý mať svoje “Calvinky“. Nový typ slipových boxeriek bol označený za jednu z najväčších odevných revolúcií storočia.
Množstvo módnych produktov
Okrem populárnych kolekcií džínsov a spodnej bielizne má Calvin Klein v súčasnosti viacero produktových línií vrátane kolekcií pre domácnosť, produkty hodiniek, šperkov a vôní. V súčasnosti sa značka odvracia od vytvárania kolekcií pre prehliadkové móla a zameriava sa na masovejší predaj ziskových džínsov, spodnej bielizne a plaviek, na ktoré upriamuje pozornosť. Podpisuje sa na evolúcii, čo vidieť aj v početnej ponuke topánok na každú príležitosť, či už hľadáte tenisky na šport, vychádzkovú obuv alebo šľapky len tak na doma.
V tomto strategickom pláne sú pre značku rozhodujúce hnacie sily túžby po nových kolekciách bez prehliadok, a preto sú spolupráce s celebritami, ktoré priťahujú pozornosť potencionálnych klientov kľúčové. Herečka Lupita Nyong´o v elegantných šatách na udeľovaní cien Zlatý Glóbus alebo Lady Gaga v šatách bez ramienok na Critics´ Choice Awards priťahujú pohľady na honosnejšie rady značky. Kolekcie odevov z džínsoviny tvoria pre stále väčšie približovanie sa k neformálnemu odievaniu v bežnom živote, vrcholovú produktovú radu. Preto pod súčasné najväčšie reklamné kampane značky patria spolupráce s Justinom Bieberom či Kylie Jenner v džínsoch, alebo rodiny Kardashian oblečenej v Calvin Klein kúskoch spodnej bielizne a džínsoviny.